Sůví pravidla
Pravidla jsou nám služebníkem, ne pánem
Vážení a milí čtenáři,
Právě se Vám v rukou ocitá dokument Sůví pravidla. Zde najdete pohromadě mnohé informace o fungování našeho oddílu. Nechceme nikoho zahlcovat paragrafy a tak naše pravidla vycházejí hlavně ze zásad slušného chování
a slouží k hladkému fungování oddílu. Jsou vytvořena, aby usnadňovala naši práci, nikoliv aby nám kontrola dodržování nesmyslných pravidel naši činnost komplikovala.
1. Kdo jsme
Sůvy jsou dětský Turistický oddíl mládeže (TOM), který na Praze 8 působí již od roku 1985. (A-TOM je občanské sdružení s celostátní působností v oblasti práce s dětmi a mládeží. Více zde: http://www.a-tom.cz/) Celý název našeho oddílu zní: Asociace TOM ČR, TOM 21004 Sůvy.
Trávíme spolu volný čas během celého roku na pravidelných schůzkách, výpravách, víkendovkách a hlavně na táborech.
Spolupracujeme také s podobně zaměřenými kolektivy
z různých koutů republiky.
1.1 Sůvy
Oddíl, jehož činnost je určená dětem ve věku 8 – 15 let (resp. od druhé do deváté třídy). Schůzky se tradičně konají v úterý
od 17:00 do 18:30 v naší klubovně. Zde se věnujeme získávání a prohlubování znalostí z oblasti tábornictví (práce s mapou, uzlování, přežití v přírodě…), nejrůznějším kreativním činnostem, plánujeme výpravy a víkendovky, soutěžíme a hrajeme celoroční hru, která je vždy tématicky zaměřená
k legendě budoucího tábora.
Kromě těchto schůzek pořádáme pro Sůvy i akce mimo Prahu: jednodenní výpravy, víkendové akce (včetně akcí o podzimních či velikonočních prázdninách) a tábory: týden o jarních prázdninách na horách, v červenci dva týdny na vlastním tábořišti .
Schůzky Sův se konají v naší klubovně, která se nachází na adrese
2.1 Časy schůzek
Vedoucí je na schůzce málokdy s velkým předstihem, proto nemá smysl docházet na schůzky výrazně dříve než je začátek. Navíc, i pokud je vedoucí v klubovně třeba už 16:45, tak je tam kvůli tomu, aby si dělal přípravu, a proto nemůže přebírat děti dříve než v 17:00. Toto, prosíme, skutečně respektujte!
Na druhou stranu ani pozdní příchody nejsou vítány, protože se tím pozdržuje program pro všechny ostatní, kteří přišli včas.
Stejné pravidlo se týká i konce schůzky: schůzka končí v daný čas – ne dříve ani později. Všichni vedoucí dojíždějí, proto je důležité, aby schůzky končily skutečně ve stanovený čas.
2.2 Odchody ze schůzek
Na přihláškách rodiče všech členů uvádějí, kdo může dítě vyzvedávat, či zda dítě odchází samo. Pokud dojde ke změně, je potřeba, aby dítě na schůzku přineslo lísteček
s podpisem rodiče (např. dítě, které chodí ze schůzek samo, potřebuje jeden den odejít ze schůzky už
v 18:00, je potřeba, aby toto oznámení od rodičů obdržel vedoucí písemně – nestačí ani telefon či mail.)
2.3 Omlouvání se ze schůzek
Každý přihlášený člen je povinen se ze schůzek předem omlouvat, pokud nemůže přijít. Stačí jakkoliv dát vědět vedoucímu schůzky. Nejpozději však 2 hodiny před začátkem schůzky – při pozdějším omlouvání, je dítě vedeno jako neomluvené.
(Kontakty na vedoucí naleznete na konci těchto pravidel nebo na našich internetových stránkách.)
2.4 Bodování
2.5 Schůzky pro nováčky
Na schůzku se mohou přijít nezávazně podívat i noví zájemci o členství v našem oddíle. Je lepší, pokud to, že chcete přijít, předem oznámíte vedoucím na společný mail: suvy@volny.cz, případně dáte vědět po kamarádovi, který je naším členem. Díky tomu snáze připravíme všechny materiály, které rozdáváme všem zájemcům o členství, a vedoucí si lépe připraví program – má-li jeden den přijít třeba pět nových lidí, je to velký -rozdíl.
Účast na první schůzce nikoho k ničemu nezavazuje. Je možné přijít a bez udání důvodů se nikdy již neobjevit.
Nábor nových členů probíhá celoročně a není nijak omezen – proto můžete přijít kdykoliv během roku.
2.6 Poškozování vybavení klubovny
Při schůzkách (jako ostatně při všech akcích) je povinností členů nakládat šetrně se zařízením a materiálem, aby nedocházelo k jeho poškození či zničení. Jakékoliv poškození vybavení klubovny se hlásí bezprostředně vedoucímu. Vedeme děti k zodpovědnosti a tak je zapojujeme i do drobných oprav. Úmyslně (například při nekázni – „blbnutí“) poničený materiál (mimo jiné: pastelky, fixy, nůžky a další) je dotyčný povinen nahradit, a to buď kus za kus, nebo finančně.
2.7 Přezouvání, úklid
Co by to byla za pravidla, kdyby zde nepadla zmínka o přezouvání? A tak i my se v klubovně přezouváme. Přezůvky je možné si v klubovně nechávat celoročně.
Zároveň také platí další pravidlo, které je pro většinu lidí samozřejmostí: schůzka pro členy končí až ve chvíli, kdy po sobě uklidí své pracovní místo.
V klubovně třídíme odpad do vyznačených boxů a průběžně jej vynášíme do kontejnerů.
3. Výpravy a víkendovky
Informace o plánovaných akcích získávají členové na začátku každého roku v Plánu akcí. Zde jsou uvedeny termíny výprav, víkendovek, akcí pro veřejnost, táborů, atp. …
3.1 Informace o akcích
Vždy 2-3 týdny před akcí získají členové podrobnější informace na oddílových schůzkách. Ty jsou k dispozici na našich webových stránkách. U každé akce je vždy uveden vedoucí, který ji pořádá – výhradně na něj se pak mohou zájemci obracet s doplňujícími dotazy.
3.2 Přihlašování
Přihlašování na akce je možné na schůzkách nebo
e-mailem. Na schůzkách také děti dostávají stručnou přihlášku, kterou je potřeba vedoucímu vrátit s podpisem rodiče. Teprve od té doby je dítě vedeno jako přihlášené.
V informacích o akci je vždy uveden termín, do kdy je možné se přihlásit. Po tomto datu již přihlašování není možné.
Účastnický poplatek je zpravidla nutné uhradit na schůzce, která akci předchází. Pro členy se jedná vždy
o dotovanou cenu.
3.3 Odhlašování a storno
Zároveň jsou v informacích uváděny i podmínky storno poplatků při pozdním odhlášení dítěte. Protože se často dopředu rezervují jízdenky, ubytování nebo nakupuje materiál na počet účastníků, tak jsou některé položky zaplaceny ještě dříve, než je den odjezdu. Tuto částku pak není možné odhlášeným z akce vracet.
3.4 Srazy a návraty
Srazy bývají většinou na nádraží, odkud se odjíždí (zpravidla Hlavní nádraží nebo Masarykovo) na přesně vymezeném místě. Na některé akce bývá sraz už na Kobylisích, odkud pak odjíždíme společně.
Takto je vymezen i návrat, v kolik a kam hodin přijíždíme. Od rozchodu ve stanovený čas již vedoucí nenesou zodpovědnost za děti, které po akci odcházejí samy.
3.5 Odmítnutí přihlášky
Vedení si také vyhrazuje právo konečného rozhodnutí
o účasti jednotlivce. Některé akce jsou určené spíš pro starší Sůvy, jiné jsou zaměřené na mladší členy
a promíchání by narušilo průběh akce. Dalším důvodem pro neúčast na akci může být i hrubé porušení pravidel,
o němž jsou rodiče vždy bezprostředně informováni.
Na akci samozřejmě nemohou jet ani děti nemocné či infekční.
3.6 Poučení o bezpečnosti
Na začátku každé akce jsou účastníci poučeni
o pravidlech chování a bezpečnosti. Aby nedocházelo k neustálému opakování toho samého, vedoucí na akcích zdůrazňují hlavně pravidla specifická pro danou oblast a roční období.
3.7 Akce a rodiče
Rodiče nemají volný přístup na oddílové akce (návštěvy na víkendovkách, táborech). Pokud účastník dojíždí na tábor později, k předání dochází mimo tábořiště.
Příležitostně jsou pořádány i akce pro rodiče a veřejnost, o kterých jsou všichni včas informováni.
3.8 Alkohol a omamné látky
Na všech oddílových akcích platí přísný zákaz užívání alkoholu či jakýchkoliv jiných omamných látek. Naprostý zákaz platí i pro kouření.
Je zakázáno tyto věci s sebou na akce byť jen vozit, aniž by byly přímo na akci konzumovány.
I to, že účastník má u sebe na akci nějaký alkohol či cigarety, je bráno jako hrubé porušení pravidel chování
a řeší se to zákazem dalších akcí a případně i okamžitým odjezdem domů na náklady rodičů. (Platí hlavně na táborech).
Při vážnějším porušení tohoto zákazu – konzumace návykových látek na akci, je dle závažnosti možné i vyloučení z oddílu.
O těchto skutečnostech jsou vždy účastníci akcí informováni.
4. Vybavení na akce
Vzhledem k tomu, že většina našich akcí probíhá „mimo civilizaci“, je nutné výbavu přizpůsobit pobytu v přírodě.
4.1 Co s sebou na všechny typy akcí
- Nutný je pohodlný a dostatečně velký batoh na obě ramena
- Láhev na pití, minimálně 1,5 litru (může být i více menších lahví.)
- Pevné chodící boty (vyzkoušené a prošlápnuté)
- Pláštěnka (nikoliv nepromokavá bunda nebo deštník)
- Správně vybavená KPZ a nožík
- Oblečení odpovídající ročnímu období a charakteru akce
- Sůví zápisník a psací potřeby
- Sůví placka
- Sůví průkazka
4.2 Na víkendovky navíc
Spacák, karimatka, ešus a lžíci, plecháček, oblečení na převlečení a oblečení na spaní, funkční baterka.
Seznam věcí na danou akci bývá včetně různých specifik vždy na informačním lístečku, který děti obdrží na schůzkách, případně na našem webu.
4.3 Nedoporučené věci
Na akce s sebou dětem důrazně nedoporučujeme drahé věci – ať už řetízky nebo šperky (protože se jednak mohou snadno ztratit a také dětem překážejí při hrách) nebo nejrůznější elektroniku. Je skutečně zbytečné, aby si s sebou děti braly MP3 přehrávače, iPady a podobně. Na akcích není prostor se takovým věcem věnovat a vedení neručí za případnou ztrátu či poškození.
Co se týče mobilních telefonů, tak je také nedoporučujeme, ale striktně je nezakazujeme. Ovšem trváme na tom, aby dítě mělo telefon vypnutý během programu a mimo program, aby jej používalo jen se souhlasem vedoucího. Pokud někdo toto pravidlo porušuje, platí pak pro něj na následující akce naprostý zákaz.
Také je zbytečné s sebou dávat dětem rozsáhlé zásoby jídla.
4.4 Stravování na akcích
Na jednodenních akcích děti potřebují jídlo na celý den, protože strava není zahrnuta v ceně akce.
Na víkendovkách platí pravidlo, že prvním společným jídlem je až snídaně druhý den ráno. Proto si s sebou děti berou svačinu na cestu a jídlo k večeři na první večer. Dávat dětem více, než reálně snědí, nedoporučujeme, protože pak se jídlo kazí a vyhazujeme jej, což je škoda. Na akcích je vždy postaráno o stravu (minimálně 5x denně) i pitný režim.
Jsou-li vedoucí předem upozorněni na jakékoliv alergie na jídlo nebo lékařem nařízené diety, přizpůsobí jídelníček na akci tak, aby jí dítě zvládlo bez problému a hladovění.
4.5 Kapesné
Kapesné je kapitola, která patří do uvážení rodičů. My jako oddíl garantujeme, že veškeré vstupy a strava je hrazeno z účastnických poplatků. Ovšem respektujeme, že si chce někdo na akci koupit nějaký suvenýr, pohled nebo třeba zmrzlinu.
Na výpravy a víkendovky je kapesné často zcela zbytečné, protože se může stát, že nebude příležitost nakupovat. Doporučujeme cca 100 Kč, pokud netoužíte po drahých dárcích od potomků.
Na táborech jsou v plánu výlety „do civilizace“
a příležitosti nakupovat jsou. Kapesné kolem 400 Kč by však mělo pokrýt všechny potřeby dětí (stejně 8 zmrzlin denně nikomu nedovolíme nakoupit, natožpak zkonzumovat).
5. Tábory
Tábory pořádá náš oddíl pravidelně dva: jeden týdenní zimní tábor (o jarních prázdninách Prahy 8) v Orlických horách na spřátelené Chatě Radost a druhý čtrnáctidenní tábor o letních prázdninách (pravidelně poslední dva týdny v červenci) na našem vlastním tábořišti v Hůrkách u Nové Bystřice.
Pravidla pro chování na akcích platí (s případnými drobnými úpravami) i během táborů. Dále jsou účastníci tábora povinni dodržovat táborový řád. S tím jsou seznámeni vždy první den tábora.
Datum závazného přihlášení a platby je uvedeno
v předběžné přihlášce. Obvykle se platí tábory ve dvou splátkách.
V případě vážného kázeňského přestupku (alkohol či jiné omamné látky, hrubá nekázeň apod.) je účastník akce poslán na náklady rodičů domů, bez nároku na finanční či jinou náhradu za nevyčerpané dny akce.
Účast na táboře je podmíněna účastí na alespoň jedné
z víkendových akcích (víkendovce), jedné jednodenní výpravě a třech schůzkách.
Konečné rozhodnutí o účasti přihlášeného člena na jakoukoliv akci přísluší vedoucímu akce.
7. Tradice oddílu
Tradice oddílu se zakládají na určité sounáležitosti s ostatními členy.
7.1 Oddílová hymna
Za oddílovou hymnu jsme si zvolili ,,Chválím Tě země má“ (J. Uhlíř, Z. Svěrák), kterou zpíváme na slavnostních setkáních a při zahájení a zakončení táborů.
7.2 Sůví slib
Nováček musí na setkání složit slavnosti slib nad naší kronikou.
Plné znění slibu: „Já, _______ jsem členem oddílu Sůvy a na tomto místě slavnostně slibuji, že budu vždy jednat tak, aby na mne mohl být oddíl hrdý, a ostatní členové pro mě budou kamarádi.“
7.3 Sůví placky
Každý správný člen se pozná dle oddílové placky. Tu získá na základě účasti na akcích, dobrém chování
a zásluhách oddílu. Máme 5 stupňů členství v našem oddíle.
- stupeň – ŽLUTÁ – tento stupeň je určen všem nováčkům, kterým se u nás bude líbit.
- stupeň – ZELENÁ – Minimum pro postup do této kategorie je účast na třech výpravách, dvou víkendovkách a jednom táboře (buď letním, nebo na jarním).
- stupeň – MODRÁ – Poctivá účast na akcích – čili chodit na schůzky, absolvovat minimálně 10 výprav, 8 víkendovek a jet na tři tábory. Zde se započítávají i zásluhy oddílu.
- stupeň – ČERVENÁ – Podmínkou je 5 táborů, a účasti na oddílových akcích. Tady také hraje velkou roli, jak se daná Sůva chová, zda jedná zodpovědně nejen za sebe ale i ve vztahu k oddílu. Jestli dokáže pomoct mladším Sůvám, nebo jestli dokáže být k ruce i vedoucímu.
- stupeň – ČERNÁ – Proto, aby mohl člověk získat černou placku, musí mít za sebou hodně táborů s naším oddílem, vedoucí si o něm musí být jisti, že na to má, a musí mu být více než 15 let. Získáním černé placky se posouvají do role tzv. „čekatele na instruktora“ – od této doby se od nich bude očekávat, že přestávají být Sůvími dětmi, ale posouvají se spíše mezi vedoucí.
Placky se nosí na každou akci s oddílem, bez ní není možné získat body za účast na akci v celoročním bodování.
10. Jak se přihlásit
Nové členy do našeho oddílu nabíráme po celý školní rok. Můžete se tedy přihlásit kdykoliv.
Nejprve doporučujeme si prohlédnout naše webové stránky a přijít se nezávazně podívat na některou z našich schůzek.
To se vždy ohlaste na e-mail suvy[zavináč]volny.cz, ať s vámi vedoucí schůzky počítá.
Přihlášky do oddílu jsou k dispozici
u vedoucích na schůzkách, případně v dokumentech „Ke stažení“ na našich stránkách.
Členství v oddíle vzniká až po odevzdání přihlášky
a zaregistrování nového člena (zařizuje vedení oddílu). Součástí přihlášky je i pasová fotografie na průkazku – tu získává každý člen a slouží jako doklad věku pro uplatňování různých slev (autobusy, vstupné…). Tuto průkazku si pak s sebou berou všichni členové oddílu na všechny oddílové akce.
11. Práva členů
- Účastnit se příslušných schůzek a akcí oddílu za sníženou (dotovanou) cenu
- Účastnit se táborů za sníženou cenu pro členy (platí pro Sůvy)
- Získat oddílovou průkazku dokládající věk a členství v oddíle, na základě čehož se dají čerpat různé slevy i mimo oddílové akce
- Získávat bezplatně oddílový časopis Vejrej! v tištěné podobě
- Získávat bezplatně další materiály poskytované organizací
- Přispívat do oddílového časopisu, ať již textem nebo ilustracemi a podílet se tak na jeho podobě
- Možnost využívat oddílovou knihovnu
- Půjčovat si oddílové vybavení (spacáky, ešusy…)
- Podílet se na přípravě programu schůzek, třeba i prostřednictvím toho, že připravíte hru či soutěž pro ostatní, nebo s sebou vezmete své domácí zvířátko (rozumných rozměrů!:-))
- Navrhovat vedoucím zajímavá místa na výpravy či víkendovky
- Zvát na vybrané akce a schůzky svoje kamarády, kteří nejsou členy oddílu
- Získat zdarma oddílový odznak příslušné barvy
- Nechat si na mail zasílat upozornění, že došlo k aktualizaci na našich stránkách
- Každý člen TOM Sůvy je automaticky úrazově pojištěn v rámci hromadného pojištění TOM
12. Povinnosti členů
- Seznámit se Sůvími pravidly a řídit se jimi:-)
- Respektovat vedoucí a instruktory a řídit se jejich pokyny
- Před táborem se zúčastnit alespoň třech schůzek, jedné jednodenní akce a jedné víkendovky
- Docházet na schůzky (včas), jezdit dle možností na výpravy a víkendovky
- V případě, že nemůžete na schůzku, je vaší povinností se s předstihem omluvit
- Nosit na všechny akce oddílovou průkazku – opravňuje ke slevám. Pokud ji člen získal a na akci ji s sebou nemá a je po něm požadována plná cenu (jízdné v autobuse nebo při vstupu do bazénu, na hrad…), pak jsou rodiče povinni následně doplatit rozdíl mezi zlevněnou a plnou částkou (při kalkulaci cen akcí se počítá se slevami pro děti).
- Chovat se přátelsky a slušně ke všem členům oddílu i ostatním lidem
- Chovat se šetrně k přírodě a svému okolí na oddílových akcích i mimo ně (neodhazovat odpad na zem, nekřičet zbytečně v lese…)
- Chovat se k inventáři klubovny tak, aby nedošlo k jeho poškození
- Chovat se na oddílových akcích (i mimo ně) tak, aby nebylo poškozeno jméno oddílu
- Uhradit registrační poplatek ve stanoveném termínu (na začátku školního roku)
13. Postup při porušení
Méně závažné kázeňské problémy a přestupky pravidel řeší vedoucí s jednotlivými členy individuálně v rámci oddílu. Naším cílem rozhodně není zbytečná „buzerace“ dětí. Vycházíme z předpokladu, že každý je naším členem dobrovolně, a tudíž má sám zájem na, pokud možno bezproblémovém, fungování oddílu.
O opakovaných nebo vážnějších přestupcích jsou informováni rodiče a pokud problém přetrvává, následuje ukončení členství. (Za celou historii oddílu byli vyloučeni jen dva členové – není to tedy postup, v jakém bychom si libovali, a ke kterému by docházelo nějak často.)
14. Léky a zdravotník
Pokud bere kterýkoliv účastník akce léky nebo potravinové doplňky, rodiče je odevzdají před započetím akce zdravotníkovi, nebo vedoucímu akce. Žádný účastník nesmí mít u sebe léky bez vědomí zdravotníka (ani imudon, zyrtec, vitamíny apod.).
Zároveň jsou všichni účastníci povinni zdravotníkovi (případně hlavnímu vedoucímu akce) hlásit všechna zranění, případně projevy onemocnění. Poté se řídí jeho pokyny.
Zdravotník po každé akci informuje o úrazech a zdravotním stavu dětí rodiče.
Na táborech zdravotník vede zdravotní deník, kde jsou záznamy o všech onemocněních či úrazech a postupu při léčbě. Po táboře dostanou rodiče každého účastníka formulář s údaji o svém dítěti (např. včetně záznamech
o klíšťatech).
15. Rozchody na akcích (výpravy, víkendovky, tábory)
Rozchody se stávají součástí programu akcí ve městech. Obvykle trvají 1 – 2 hodiny a umožňují tak účastníkům si v klidu nakoupit suvenýry, napsat pohledy nebo splnit nějaké úkoly do hry.
Před rozchodem je vymezen prostor, kde se smějí děti pohybovat a kam naopak chodit nesmějí. Zpravidla se jedná o jedno větší náměstí, kde je možné mít přehled, kde se děti nacházejí.
Děti se pohybují zásadně ve vícečlenných skupinách, kde má vždy alespoň jeden člen hodinky. Vždy je dán pevný čas rozchodu – od kdy do kdy – a místo srazu.
Na začátku akce jsou všichni účastníci poučeni, že je ze zdravotních důvodů zakázáno kupovat si výrobky se šlehačkou, majonézou, Coca Colu, smažené výrobky
a zmrzlinu točenou či kopečkovou. Zmrzlina je dovolena pouze vodová, hluboko zmrazená.
Nedodržení výše uvedeného znamená pro účastníka zákaz následující přihlášené akce.
16. Časopis Vejrej!
17. Internetové stránky
Náš oddíl má také vlastní internetové stránky na adrese www.suvy.cz. Zde naleznete aktuální informace o dění v oddíle: novinky, pozvánky na plánované akce, informace o vedení oddílu a vedoucích, nejrůznější dokumenty ke stažení (přihlášku do oddílu, přihlášky na tábory, bezinfekčnost, Sůví pravidlaJ, oddílový časopis včetně starších čísel…), fotogalerii, stručnou historii oddílu a mnohé další. Stránky jsou pravidelně aktualizovány.
Zároveň s našimi členy a zájemci o dění v oddíle komunikujeme přes facebookový profil, kam vkládáme novinky zároveň s aktualizací stránek. Na facebooku nás naleznete na: https://www.facebook.com/TOMsuvy.
Každý přihlášený člen i jeho zákonní zástupci mají možnost uvést v přihlášce mail, na který jim pak budeme posílat upozornění, jakmile vložíme na stránky nějakou novinku.
18. Ochrana osobních údajů
Naše organizace je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů a garantuje jejich nezneužití.
19. Dokumentace činnosti
Během činnosti oddílu je pořizována dokumentace (fotografie, zprávy z činnosti apod.) za účelem dokumentace a propagace činnosti oddílu. S přihláškou do oddílu rodiče dávají souhlas, že fotografie nebo videa s jejich dítětem mohou být použity pro prezentaci
a propagaci oddílu (ať již v galerii na webových stránkách, facebooku, jako ilustrační foto v časopise Vejrej!, případně tyto materiály mohou být použity na propagačních akcích pro veřejnost).
20. Vedoucí
Na činnosti oddílu se podílejí tito vedoucí:
Jaroslava Bednářová (Mr.Jarka, Jarkáč) – hlavní vedoucí, hlavní a programový vedoucí táborů, výpravy, víkendovky, hlavní organizátor akcí v zahraničí a akcí pro starší Sůvy, akce pro veřejnost, schůzky Sův, propagační materiály a komunikace s veřejností. Předseda pražské krajské rady Asociace TOM.
Kvalifikace: Kurz MŠMT Vedoucí mimoškolních aktivit dětí a mládeže a hlavní vedoucí tábora
Gabriela Dufková (Gábí, Gábrdle, Bloncka) – hospodář, správce klubovny, akce pro veřejnost, zdavotník
Kvalifikace: Kurz MŠMT Vedoucí mimoškolních aktivit dětí a mládeže a hlavní vedoucí tábora, Zdravotník zotavovacích akcí (Červený kříž)
Veronika Hrdličková
Michal Zlatoš
Jakub Švihel
Martin Jindřišek
Ondřej Švihel
Tereza Bulvasová
Albert Menšík
21. Kontakty
Klubovna: Poznaňská 430/43, Praha 8 – Bohnice, PSČ: 181 00
Poštovní kontakt: Jaroslava Bednářová, V Předpolí 15, Praha 10 – Strašnice, PSČ: 100 00
www stránky: www.suvy.cz
e-mail: suvy[zavináč]volny.cz
facebook: https://www.facebook.com/TOMsuvy
mobilní telefon: 736 536 603 (Jarka) nebo 733 399 156 (Gábí)
Pro dotazy preferujeme mailové spojení – z adresy suvy[zavináč]volny.cz chodí mail všem vedoucím, takže je velice pravděpodobné, že si to někdo přečte a odpoví vám ještě týž den.
Sůví pravidla jsou závazná pro všechny členy i pro externí účastníky našich akcí.
Podepsáním přihlášky (do oddílu, na akci, …) dává rodič (zákonný zástupce) najevo, že se seznámil s těmito pravidly a souhlasí s nimi. (Tato skutečnost je na uvedeném dokumentu zmíněna).
V Praze dne 2. 1. 2016
Tato pravidla byla aktualizována 2. 1. 2016 hlavní vedoucí
Platnost: ihned, po dobu neurčitou do zveřejnění nové verze.